آموزش جامع نصب بازی های HD


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





اسما خداوند متعال

به وبسايت سجاد آبي پوش خوش آمديد اميدوارم از مطالب اين سايت خوشتان بيايد.براي ديدن همه مطالب سايت من لطفا ثبت نام کنيد چون هر روز مطالب جديد در اين سايت گذاشته مي شود که بعضي مطالب نيازمند ثبت نام است.با تشکر از شما
خاندن قرآن بهمراه صوت لطفا روي عکس کليک کنيد
فال حافظ

خطاطي نستعليق آنلاين



- نوع اول بازی های اچ دی هستن که دیتا ندارن: نصب این گونه بازی ها اصلا مشکل نیست، به صورتی که برای اجرا فقط کافیه فایل نصبی یا همون apk رو دانلود کنید و اون رو روی گوشی اندرویدی خودتون نصب کنید. (طبق این آموزش) البته در بعضی بازی ها که گرافیک بالایی دارن نیاز به سخت افزار نسبتا خوبی هست پس اگر بازی با حجم بالایی رو نصب کردید اما اجرا نشد حتما سخت افزار گوشیتون این بازی رو ساپورت نمی کنه!

- نوع دوم بازی های اچ دی هستن که نیاز به دیتا دارن: اغلب این بازی ها دارای گرافیک و حجم بالایی هستن، که طبیعتاً برای اجرای اونا، شما نیاز به سخت افزار بالایی خواهید داشت. برای اجرای این بازی ها علاوه بر فایل نصبی (apk) نیازه که فایل هایی با عنوان دیتا رو تو گوشی خودتون کپی کنید، البته این در صورتیه که شما بخواید دیتا رو با کامپیوتر دانلود کنید اما در بعضی بازی های سبک و با دیتای کم حجم بهتره دیتا رو با خود گوشی دانلود کنید. اما در بعضی بازی ها اصلا نمیشه با گوشی دیتا رو دانلود کرد، مثل اکثر بازی هایی که با دیتای Obb هستن و ما هم به شما پیشنهاد می کنیم که دیتا هایی با حجم بالای ۳۰ مگابایت رو با کامپیوتر دانلود کنید.

حالا میریم سراغ آموزش نصب بازی های HD دیتا دار:

- اول ازهمه باید بگم که دیتا هایی با نام Obb یا همون دیتای مشترک به دیتا هایی میگن که برای همه پردازنده ها مشترک هستن.
- خب حالا شما باید اول از همه فایل (apk) یا همان فایل نصبی بازی مورد نظرتون رو دانلود و روی دستگاهتون نصب کنید.
- حالا برای پیشگیری از بروز مشکل یک اکانت Gmail بسازید و در قسمت تنظیمات گوشی به بخش اکانت ها برید و اکانت جیمیلی که ساختید رو به این بخش اضافه کنید.

ممکنه بعد از انجام تمام کارها گوشی پیغام بده که اکانت Gmail همگام سازی نشده، برای رفع این مشکل دوباره از طریق Gmail گوشیتون به اکانت وصل بشید و از اون خارج نشوید.

- حالا بعد از این که apk رو نصب کردید و به اکانت Gmail هم وصل شدید باید بگم که دیتا های بازی ها یا با نام Obb هستن و یا با نام data که هر کدوم رو باید در مسیر مشخص خودش کپی کرد.
بازی هایی که با دیتای Obb هستن رو باید در مسیر Android/Obb باید کپی کرد. البته دقت کنید که حتما Obb رو باید به صورت O بزرگ نوشت و همینطور دقت کنید که فایل Obb رو باید خودتون دستی در مسبر گفته شده بسازید!

- خب حالا میریم سراغ data ، دیتاهایی که با نام data هستن رو باید در مسیر Android/data ریخت ولی این بار فایل دیتا رو نباید دستی بسازید! بلکه باید مقداری از دیتا (۳۰۰ تا  ۶۰۰ کیلوبایت) رو با گوشی خودتون (شبکه وای فای یا اینترنت سیم کارت) دانلود کنید تا پوشه مورد نظر در قسمت گقته شده ساخته بشه بعد دیتا ای رو که دانلود کرده بودید توی اون فولدر کپی کنید.
البته دقت کنید تا از منبع بازی مسیر دیتا رو بردارید و دیتای مخصوص پردازنده گوشیتون رو دانلود کنید.

- خب، حالا باید تذکر بدم که فایل دیتای بازی های شرکت Gameloft رو باید در مسیر gameloft/games ریخت و بقیه ی مراحل رو مانند data انجام بدید.

در پایان دقت کنید که بعضی بازی ها بعد از انجام مراحل بالا نیاز به اتصال به اینترنت و تغییر آی پی دارند که به راحتی می تونید با روش های موجود این کار رو انجام بدید.

 




:: موضوعات مرتبط: اندروید , ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








RSS

Powered By
loxblog.Com